Altair
Administrator
Dołączył: 08 Lis 2007
Posty: 122
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/4 Skąd: Zamość /202A
|
Wysłany: Pią 0:13, 09 Lis 2007 Temat postu: Zasady |
|
|
Niniejszy Regulamin powinni przeczytać wszyscy użytkownicy Forum (Goście, Zarejestrowani - bez wyjątków).
Wszystkie poniższe zasady regulaminowe należy zapamiętać, a przede wszystkim ich przestrzegać.
Złamanie jakiejkolwiek zasady kończy się odpowiednimi konsekwencjami opisanymi w art. 5-tym.
Zarejestrowanie i zalogowanie się na forum oznacza akceptację niniejszego regulaminu.
Art. 1. Prawa użytkowników. Użytkownik ma prawo do:
§ 1. Pisania postów w języku polskim.
§ 2. Zadawania pytań i udzielania na nie odpowiedzi.
§ 3. Wyrażania otwarcie swoich poglądów i przekonań bez względu na
wyznanie, kolor skóry itd. (za wyjątkiem postaw, które są prawnie w
Polsce zakazane).
§ 4. Sugerowania administratorom i moderatorom
propozycji zmian i zgłaszania nieprawidłowości w funkcjonowaniu forum,
co jest nawet wskazane po dostrzeżeniu jakichkolwiek nieprawidłowości.
Art. 2. Obowiązki użytkowników. Użytkownik ma obowiązek do:
§ 1. Szanowania opinii innych użytkowników wyrażanych na łamach forum ds.pk.edu.pl
§ 2. Pisania językiem poprawnym i zrozumiałym dla innych uczestników
forum (dobrym nawykiem jest przeczytanie tego, co ma się zamiar napisać
na forum).
§ 3. Użytkownik jest zobowiązany do umieszczania swoich tematów w odpowiednich działach.
§ 4. Jeśli zajdzie taka konieczność, podporządkowywać się prośbom i poleceniom administratorów oraz moderatorów.
§ 5. Przed założeniem nowego tematu sprawdź czy temat który chcesz stworzyć już nie istnieje.
Art. 3. Zakazy na forum.
§ 1. Na forum zakazane jest pisanie ciągłe „WIELKIMI LITERAMI” oraz „SzLaCzKiEm”.
§ 2. Nie stosujemy pisowni typu: "doooooooh", "boshe" itp.
§ 3. Odkopywanie starych tematów (archeologia), gdy nie mają nic ciekawego do dodania jest niewskazane.
§ 4. W wątkach staramy się pisać na temat, nie robimy tzw. Offtopu (pisanie nie na temat).
§ 5. Nie wolno zakładać kilku takich samych wątków w różnych działach. Jest to traktowane jako spam.
§ 6. Nie wolno pisać kilku postów pod rząd, od tego jest opcja „Edytuj”.
§ 7. Nazywanie topików „POMOCY”, „CO TO JEST”, „MAM PYTANIE”, „CZY TO ZNACIE” itp. jest zabronione.
§ 8. Sygnatura NIE MOŻE przekroczyć rozmiarów 256x256px.
§ 9. Zakazane jest robienie "double quotow" (cytat z cytatu zawartego w innym cytacie).
§ 10. Koloru czerwonego mogą używać tylko moderatorzy i administratorzy forum!
§ 11. Przy rejestracji, wpisywaniu nazwy użytkownika nie należy używać słów obraźliwych, wulgarnych itp.
Art. 4. Rzeczy surowo wzbronione. Użytkownik nie ma prawa do:
§ 1. Zamieszczania treści nieprzyzwoitych oraz namawianie do nienawiści
rasowej, przemocy, popełnienia przestępstwa oraz podobnych (linki do
takich stron będą traktowane tak samo jak wypowiedź na forum).
§ 2. Prośby o pomoc w tzw. piractwie komputerowym.
§ 3. Używania zwrotów powszechnie uznanych za wulgarne.
§ 4. Obrażania innych użytkowników forum.
§ 5. Umieszczanie reklam na forum w podpisach i postach.
§ 6. Umieszczania na forum linków, obrazków a także wszelkiego rodzaju treści pornograficznych.
Art. 5. Kary przysługujące z tytułu nieprzestrzegania regulaminu.
§ 1. Za łamanie ustaw zawartych w Art. 3 przysługuje kara w postaci
ostrzeżenia (jednorazowo 1pkt). Jeśli ustawy zawarte w w/w artykule będą
notoryczne łamane moderator ma prawo ukarać użytkownika banem (zakaz pisania na forum).
§ 2. Za łamanie ustaw zawartych w Art. 4 przysługuje przynajmniej kara ostrzeżenia. Moderator ma obowiązek
samemu sklasyfikować wykroczenie, a następnie ukarać użytkownika.
Przewiduje się także ukaranie użytkownika banem dożywotnim jeśli
zajdzie taka konieczność.
Art. 6. Postanowienia końcowe.
§ 1. Każdy zarejestrowany użytkownik jest zobowiązany do akceptacji i przestrzegania niniejszego regulaminu.
§ 2. Rejestrując się na forum zgadzasz się na przyjmowanie informacji po przez e-mail związane z niniejszym forum.
§ 3. Administracja forum zastrzega sobie prawo do wprowadzania zmian w regulaminie. Zmiany obowiązują od chwili wprowadzenia ich do niniejszego regulaminu.
§ 4. Administracja forum nie ponosi odpowiedzialności za wypowiedzi użytkowników forum.
§ 5. Za złamanie niniejszego regulaminu przysługują kary zawarte w Art. 5.
Post został pochwalony 0 razy
|
|